۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۱۷

رئیس جمعیت هلال احمر درمیان خبر داد؛

بهره مندی ۴۲ نفر از خدمات کاروان سلامت هلال احمر شهرستان درمیان

بهره مندی ۴۲ نفر از خدمات کاروان سلامت هلال احمر شهرستان درمیان

بیرجند-رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان از اعزام کاروان سلامت به روستای مود و بهره مندی ۴۲ نفر از خدمات این کاروان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای بهبود شرایط سلامت و دسترسی آسان‌تر به خدمات درمانی، همزمان با هفته دفاع مقدس کاروان سلامت به روستای مود از توابع بخش مرکزی شهرستان اعزام شد.

وی افزود: در این کاروان سلامت ۴۲ نفر از اهالی روستا ویزیت رایگان و داروهای مورد نیاز این افراد به صورت رایگان تحویل داده شد.

وی بیان کرد: کاروان سلامت با هدف افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی و ارتقاء آگاهی‌های بهداشتی، در راستای تحقق عدالت اجتماعی و بهبود کیفیت زندگی در مناطق کمتر توسعه‌یافته فعالیت می‌کند.

حسین‌زاده اظهار کرد: همچنین نماینده موسسه نیک گامان جمشید از روند آبرسانی به شش روستای کلاته نظر، دو نخی، قیک، تقندیک، سرشاباد و مود بازدید کرد. همچنین این پروژه آبرسانی که با هدف تأمین آب شرب سالم و بهداشتی برای اهالی این روستاها اجرا می‌شود، در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه این برنامه با هدف حمایت از دانش‌آموزان نیازمند، پک لوازم‌التحریر به آنها توزیع شد که امید است این اقدام باعث تشویق تحصیل و ارتقاء کیفیت آموزش در این منطقه شود.

کد خبر 6239928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha